Logo Stichting Chenrezig Nederland

vrijdag 13 april 2012

Hallo allemaal

Nog wat heen en weer gebeld met de afdeling PR van de stichting maar als het goed is moet deze BLOG nu functioneel zijn. Daarmee begint voor mij het inpakken want morgen vertrek ik naar India en Nepal voor SPON 2011.

De laatste weken al intensief gemailed met Taiwan, Parijs, India, Antwerpen, Nepal en China dus als het goed is staat zondag een peleton monniken op het vliegveld van Bengaluru. Heb hele lijsten mobiele telefoonnummers want het subcontinent India is mobiel dus het werkcomité van Gosok Ladang ook. Er zitten in ieder geval een paar Lobsangs, Geleks en Tenzins bij dus ik zal er wel eentje kennen.

Anderhalve kilo administratie in print is geordend voor het geval er geen electriciteit is. Vijfentwintig jaar geleden vertrok ik voor het eerst naar dit subcontinent. Verheug me op mijn Idli ontbijtje. Iedereen weet dat ik altijd twee porties eet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.